حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی - شهر تهران

حلقه ارتباطی آیت الله مجاهد سید عبدالحسین لاری - مدرسه علمیه معمارباشی

حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی - شهر تهران

حلقه ارتباطی آیت الله مجاهد سید عبدالحسین لاری - مدرسه علمیه معمارباشی

حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی - شهر تهران

آیت الله امام خامنه ای :
به هر حال بحثی که برای الگوی پیشرفت میکنیم، برای این نیست که می‌خواهیم پیشرفت را شروع کنیم؛ پیشرفت از انقلاب شروع شده، بلکه به این معناست که با بحث نظری و تعریف شفاف و ضابطه‌مند از پیشرفت، قصد داریم یک باور همگانی در درجه‌ی اول در بینِ نخبگان، بعد در همه‌ی مردم به وجود بیاید که بدانند دنبال چه هستیم و به کجا میخواهیم برسیم و بخشهای گوناگون نظام بدانند چه کار باید بکنند. این را باید پیدا کنیم.
1386/2/25

بسم الله الرحمن الرحیم

نشست تبیین "الگوی بهبود مستمر فضای حاکم بر نهادهای متکفل تربیت" روز دوشنبه مورخ 31 شهریور ماه 1393 در حوزه علمیه مروی رحمه الله علیه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه در این نشست تخصصی -بر اساس نظریه فوق الذکر- چگونگی تحقق تربیت اسلامی با زاویه دید الگوی پیشرفت اسلامی تبیین می شود. این نظریه بر اساس مفهوم "هدایت نظامات ذهنی" و مدل تنظیم "الگوی نظام سازی اسلامی" تئوریزه شده است.

لازم به ذکر است که در اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی بر پایه مبنای "هدایت نظامات ذهنی " و مدل تنظیم "الگوی نظام سازی اسلامی" از 81 موضوع جهت ساز جامعه ایران تحلیل کاربردی ارائه شده است. انتهای پیام

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۶
پیروان ولایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی